.

.

ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Evo i nekoliko riječi kako je sve krenulo ,prije puno godina još kao klinka u osnovnoj školi zainteresirala me ta ljepota i uz baku čipkaricu polako sam ja stvari potrebne za rad izvadila sa tavana i baku nagovarala da mi pokaže i odlučila mi je pokazat izradu dretice i lističa ali to ushičenje kratko je potrajalo i ubrzo sam ja to sve spremila i zaboravila na to sve do prije 10 godina, u 10 mj .2005.odlučila sam se upisati u školu čipke i naučiti kako izraditi nešto tako lijepog,a nadasve kompliciranog,tečaj sam polazila 180 sati tri puta na tjedan po tri sata ali se isplatilo ubrzo su od prve stazice nastajali razni maleni komadi čipke ,kako je vrijeme sve više odmicalo tako sam i svladavala sve teže radove od onih malih do onih ogromnih .Sudjelovala sam na raznim projektima za festivale čipke ,od vjenčanice koju je dizajnirao Boris Pavlin,narukvice sa leptirima od Ladike,haljine u projektu udruge Fijolica pa sve do sad zajdnjeg 18. na projektu Be Unique u kojem sudjeluje nekoliko zemalja Europe.Sa svim tim projektima moja ljubav prema čipki raste sve više, a najviše uživam radeči nakit  naušnice ,prstene,ogrlice ,narukvice ,broševe gdje je mašti samo nebo granica isprepletena raznim bojama i oblicima u koje se naprosto zaljubi svaka žena.

Nema komentara:

Objavi komentar